1 kere giyilen ayakkabı iade edilir mi?
Ancak satın alınan ürünün iade edilirken kullanılmamış olması gerekmektedir. Bu nedenle giyilmiş ayakkabılar iade edilemez. Müşterinin cayma hakkına sahip olabilmesi için ürünün kullanılmamış olması veya satıcının ürünü tekrar satmasına engel bir durumun olmaması gerekmektedir.
FLO mağazada değişim var mı?
Siparişinizi seçtiğiniz FLO mağazasına veya belirttiğiniz başka bir adrese teslim edeceğiz. Siparişinizdeki tüm ürünlerin satıcısı FLO ise, istediğiniz zaman mağazada değiştirebilir veya iade edebilirsiniz.
Floda fişsiz değişim olur mu?
İşlemler için makbuz gereklidir, makbuz olmadan işlem yapamazsınız. Kuponu başka bir mağazadan alamazsınız, makbuzun bir kopyası yalnızca satın aldığınız mağazadan alınabilir. Bu nedenle, makbuzun bir kopyasının alınabilmesi için kartın geçerlilik süresi içinde tam tarih ve saati belirtmek gerekir, aksi takdirde sistem isimleri saklamadığı için başka bir müşterinin makbuzuna erişebilirler.
Ayakkabı iadesi kaç gün sürer?
1. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği uyarınca, Alıcı, satın aldığı ürünü teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin cayma hakkını kullanarak iade edebilir.
Ayak vuran ayakkabı iade edilir mi?
Ayakkabıları satın aldığınız mağazaya götürün. Ayakkabının ayağınıza çarptığını ve iade etmek istediğinizi belirtin. Satın alma fişinizi veya makbuzunuzu sunun.
Flo vuran ayakkabı iade edilir mi?
Web sitesinde oluşturulan iade kodu ile 30 gün içerisinde kolayca iade edilebilir. İade kodu ile ürünler depoya ücretsiz gönderilebilir. kolayca iade edilebilir. İade kodu ile ürünler depoya ücretsiz gönderilebilir.
FLO ayakkabı kaç ay garantili?
(2) Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren en az iki yıldır.
FLO müşteri temsilcisi ile nasıl görüşebilirim?
AdresTelefon: +90 212 446 22 88.Faks: +90 212 446 22 55.Adres: Mahmutbey Mahallesi Taşocağı Yolu Caddesi NO:24 Bağcılar/İstanbul.
FLO hangi ülkenin?
Türkiye’de ayakkabı denince akla gelen ilk marka olan FLO mağazalarının yanı sıra, yaklaşık 200 mağazaya ulaşan Türk spor ayakkabı ve giyim zinciri IN STREET ile zincir perakende faaliyetlerini sürdürüyor.
Fiş olmazsa değişim olur mu?
Satın alma fişi/fatura olmasa bile tüketicinin iade hakkı vardır. Bu fişe eklenen mal için fatura veya benzeri belgenin iadesini talep edebilir; 3065 sayılı KDV Kanunu’nun 54 sayılı KDV tarhiyatı yürürlükten kaldırılmıştır.
FLO 2 ürün 1 TL nasıl kullanılır?
Kampanyadan faydalanmak için müşterilerin ödeme ekranındaki “Hediye Çeki Kullan” alanına promosyon kodunu girmeleri gerekmektedir. Kampanya kodunun kullanımı yalnızca “Kodu Kullan” alanının denendiği hesapta geçerlidir. Farklı bir hesapta denendiğinde kod geçersizdir.
FLO bayilik veriyor mu?
Franchise konseptine giriş Bugün, yaklaşık 25 ülkede faaliyet gösteren toplam 650 mağazamız var. Bunlardan 17’si franchise modeliyle çalıştığımız ülkeler. Ayrıca Kazakistan, Fas, Irak, Gürcistan ve Kenya’da kendi mağazalarımızı açma ve işletme yolunda ilerliyoruz.
Hangi durumlarda iade kabul edilmez?
Hangi ürünler iade edilebilir? Ürünün orijinalliği, hijyeni ve tekrar satılabilirliği korunmalıdır. Bu nedenle ambalajı herhangi bir şekilde hasar görmüş, ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş veya benzeri durumlarda olan ürünler için iade yapamıyoruz.
Mağazanın iade almama hakkı var mı?
6052 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanuna göre tüketicilerin mağazalardan satın aldıkları ürünlerden cayma hakkı bulunmamaktadır. Kanuna göre mağazalar sattıkları ürünleri sebep göstermeden iade etmekle yükümlü değildir.
Memnun kalmadığım bir ürünü nasıl iade edebilirim?
İade ettiğiniz ürünün faturası şirket faturası ise, bu ürünü iade ederken kurum tarafından düzenlenen iade faturasını da eklemeniz gerekmektedir. İade faturasında kargo ücreti hariç olmak üzere ürünün birim fiyatı ve KDV’si yer almalıdır. İade etmek için ürünü paketleyip bir notla geri gönderin.
Hangi durumlarda iade olmaz?
Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek mal/hizmetler, çabuk bozulan ve son kullanma tarihi geçen mal/hizmetler, tek kullanımlık mal/hizmetler ile kopyalanabilir her türlü yazılım ve programlardır.
Ayakkabıda tüketici hakları nelerdir?
Evet, satın alınan malın ayıplı olması halinde tüketiciler, malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren iki yıl içinde bedel iadesini, malın ayıpsız bir benzeri ile değiştirilmesini, ayıp oranında bedel indirimi veya ücretsiz onarımını talep etme hakkına sahiptir.
Mağazanın iade almama hakkı var mı?
6052 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanuna göre tüketicilerin mağazalardan satın aldıkları ürünlerden cayma hakkı bulunmamaktadır. Kanuna göre mağazalar sattıkları ürünleri sebep göstermeden iade etmekle yükümlü değildir.
Skechers giyilen ayakkabı iade edilir mi?
Mağazalarımızdan faturalandırılıp teslim edilen ürünlerin rengini, bedenini veya yenisini 30 gün içinde sipariş numaranız veya faturanız ile değiştirebilirsiniz. Diğer satış kanallarından yapılan alışverişlerde Skechers mağazalarında değişim mümkün değildir.